Soaked in luxury blev etableret i 2002 som et datterselskab af ic companys a/s. Soaked in luxury er et levende, internationalt designerbrand for kvinder. Kollektionerne er sexede, cool, med på moden og til overraskende overkommelige priser. Soaked in luxury er baseret på en enkel, fundamental idé: luksus handler ikke om at have mange penge.

Tværtimod er luksus ligesom skønhed afhængig af øjnene, der ser. Det kan være en million forskellige ting og det der i sandhed er spændende er at tage friheden til selv at definere det. Soaked in luxury kvinden lever i øjeblikket og værdsætter livets simple glæder, finder det ekstraordinære i det ordinære og får det bedste ud af livet.

Det er en livsholdning, som i sig selv er modetøj til kvinder og det er soaked in luxury’s mission at være det designerbrand, du har råd til. Soaked in luxury’s vision er at sammensmelte kosmopolitisk flair, smukke farver, en variation af materialer og kreative detaljer, alt sammen med høj kvalitet og til en overkommelig pris.

Internationalt vokseværk

Endvidere er det soaked in luxury’s ambition at vokse internationalt. Målet er at levere og designe varer med en stærk konkurrencedygtig pris og stærkt appellerende design, og derved blive et verdenskendt brand. Soaked in luxury har hovedkvarter i hjertet af københavn med omkring 25 medarbejdere inden for design, sourcing, produktion, marketing, salg og administration.

Designerne skaber glamour til budgetpris: 80 til 100 moderne styles i 12 kollektioner hvert år. Brandet er trendy, og derfor afstemmer designteamet også efter de bedste trends.med kun 5 år bag sig er soaked in luxury et af de yngste brands i ic companys koncernen.

Soaked in luxury’s produkter fusionerer et kosmopolitisk islæt med smukke farver og en variation af tekstiler med kreative detaljer til overkommelige priser. Designet er feminint, sexet, urbant og smart. Produkterne repræsenterer mode og luksus for øjnene.

Soaked in luxury kvinden er 20-40 år og værdsætter den sidste nye mode til overkommelige priser. Hun er attraktiv, ubekymret, sexet og livsambitiøs. Hun er udadvendt, personlig og nyder livet. Shopping og mode er en del af hendes dagligdag. Brandets mission er at bygge bro mellem highstreet moden og højtprofileret modedesign.

Konceptet bygger på elementerne mængde, hurtige leveringer og overkommelige priser fra highstreet moden og individualisme, look, design og detaljer fra modebrands. Anella.dk har et stort udvalg af soaked in luxury tøj til kvinder (wmn, women). Anella.dk er en online shop, der bl.a. Forhandler store dele af soaked in luxury’s kollektion.